ikizince Merhaba, ikiz bebişlerim var ve ek gıda dönemindeyiz. Bu nedenle yoğurt makinesi almak istiyoruz. Kullananlar yardımcı olabilir mi? Marka, rahat mı, avantaj ve dezavantajları var mı? şimdiden teşekkür ederim
Deletedmom115 ikizince @Deletedmom277 Canım arkadaşımız satıyor bir kere kullanmış sadece. Istersen bi konuş.
mom0989 ikizince canım wewell aldım e bebekte indirimdeydi dün geldi bu akşam deneyeceğim. 180-190 arasıydı 130 a aldım. Yorumları güzeldi içinde ki cam kavonozu 7 tane ve çok güzel hafif bir makina. Deneyince post açıp yarın yazarım.
1alpercocuk ikizince weweel e bebekte var çok güzel taş gibi şahane yopurtları oluyor benim vazgeçilmezim tavsiye ederim
Emelsahin mom0989 bende düşünüyorum ama çok gerekli mi acaba normal yolla mayalayıncA olmuyor mu ki daha mı pratik ?
Ebru0634 Asilveannesi tam olarak nasıl kullanıyorsunuz bende bugün aldım cig sütü ısıtıp da mı koyuyoruz sonra cam kavanozlarin kapağını kapatıp sonrada makinenin kapağını mi kapatıyorsunuz ?
Asilveannesi mom0989 sevmiyorsa içine muz armut gibi şeyler koy canım ben öyle öyle sevdirdim her gün bir o makinenin için de ki kavanozu yiyor
Emirimiz ikizince tefal bi kez kullandım bence gerek yokmuş gayet güzel oluyo kavanozlarda yada bardaklarda
Asilveannesi mom0989 Sanmam canım çok az alerji riski meyvesi onlar. Birde kaç kaşık maya koyuyorsun her kavanoz a ? Ben bir buçuk çay kaşığı koyuyorum fazla koyunca ekşimsi oluyor
mom0989 Asilveannesi yok canım ben bir tatlı kaşığı koydum ama hiç eksi olmamış hatta ağzımda buruk tat bile kalmıyor. Ben de bir kavonoz yedim açıkçası ekşi fln değil