Doğum yapalı 8 ay oldu enfeksiyon falan geçirmedim ve yapıştırma denilen şekilde dikişim var ama etrafımdaki kişilerin izlerine göre kalın ve şiş kızarık çoğu zaman da hafif kaşınmalar oluyor sizce neden ? Ameliyatım sonrası kontrollerimde dr hiç olumsuz bişey demedi yara kremi falan da vermedi .. ne yapabilirim bilmiyorum görüntüden ben de rahatsızım