duruzehrak inanın pek bir şey yapmadım. Her şey kendiliğinden oldu. Oğlum gündüz uykularını pek sevmez o konuda bir şey diyemem. Kısa kısa uyur. Ama 45-50 günlükken belirttiğim saatlerde 3-4 saat uyuduğunu farkettim. Normalde 2 saatte bir emziriyordum ama böyle olunca uyandırmadım kendi haline bıraktım. Doktoruma danıştığımda da günde 1 sefer oluyorsa uyandırma dedi. Gün geçtikçe bu saat aralığını da kendisi oturttu. Akşamları hep loş ışıkta oturup sessiz konuşuruz. Kesinlikle parlak ışıklar ya da gürültü olmaz. Bu sebeple akşam olduğunun farkında oluyor ve uzun süreli uyuyor. Yatağında yatırıyoruz uyuyana kadar yanına uzanıyoruz. Uykuya dalması bazen 15 dk sürüyor bazen 30 dk bazen 1 saat. Banyosunun da akşam saatlerinde olmasına özen gösteriyoruz. (18.00-18.45 arası)