Eso detaylı anlatıyorum benim de bebeğim 1.5 aylıkken sağ eli kolda dahil pasifti hep solunu kullanıyor kaldırıyordu doktora gittik çok araştırdık bizimkinin iki sebebi varmış kanı sağ elinden alındığı için bir ay kadar kullanamadı ikinci sebebi de anne karnında o elinin üstünde çok kaldığı için sol alışkanlığı varmış eğer doğumunuz normal doğum olduysa doğum sırasında zorlanma yaşanması halinde zarar gören sinirlerden kaynaklı olabiliyormuş bunun belirtisi yımruk halindeki elinin arkaya doğru stabil durması fizik tedavi görülmesi gereken bir durum bu bizim süreçte ben sezaryen doğum yaptım içim rahat etsin diye yine de doktorunu aradım doğum sırasında bi zorlanma yaşanmışmıydı diye sezaryen de bu tarz sorunların olmayacağını söyledi doktorumuz sonrasında fizik tedaviye götürdüm biraz önce bahsettiğim bulgulardan olabileceğini söyledi izlenmesi gerekiyor dedi ben evde her gün sağ koluyla hareketler yaptırdım sol kolunu pasif bırakıp kundağa sarıp sağ kolunu açıkta bıraktım sürekli zamanla açıldı şuan elhamdülillah ikisini de aktif kullanıyor umarım sizinki de bi alışkanlıktan ibarettir çok geçmiş olsun