Kızlar eşimle kızımla fotoğraf çekiyorum çok çirkin çok kötü çıkıyorum eşim güzel diyor hatta defalarca tartıştık bu konuyu kaç tane şehir gezdik eşim dedi gel fotoğraf cekilelim ben çekilmek istemiyorum niye böyleyim ozguvensiz olduğumu düşünüyorum efek koysam eşim istemiyor doğal ol diyor varmı sizin taktiğiniz😄