aylizinannesiiii bizim termostat var en soğuk odamız yatak odası kuzey cephede, oraya koyduk termostatı gündüz genelde 22ye ayarlıyorum oturma odam çocuk odası mutfa güney cephe olduğu için gündüz güneşli havalarda 24 25 hatta 26 oluyor kombi hiç devreye bile girmiyor desem yeridir son 1 2 gündür hava baya iyi termostatı 21e düşürüyorum kombi devreye girmesin diye. Geceleri normalde yatak odasını 24e ayarlıyorum oğlumun odası bi tık daha sıcak oluyor üstünü açıyor farketmem falan üşümesin diye. Ama evde hep Kazak ve iki çorapla dolaşıyorum 😅