Az önce bi videoya denk geldim uyku eğitimiyle alakalı ya bebek iki büklüm uyumuş içim gitti vallahi ben yapamam sanırım tek başına ağlayarak uyumasına ben hemen üzülüyorum o videoyu görünce bebege ağladım ya çok üzüldüm siz uyku eğitimi veriyomusunuz nasıl gidiyor anneler herkesin fikrine saygım sonsuz başarana helal olsun tabiki ama ben yapamam