8 aylık oğlum var ve 3.5 aylıkken emmeyi bıraktı sütüm çok azalmıştı. Emmeyi bıraktıktan sonra sütüm hala vardı şuanda 3 aylık hamileyim ve 2 gündür göğüslerim aşırı dolgun ve sızlıyor az önce göğüsümü sıktım ve süt geldi. Doktorum emzirebilirsin demişti benimki emmiyor tabikide. Sorum şu sağım yapabilir miyim acaba çok sızlama var çünkü