Kızlar 2 sorum var.
1) calpol (bebekler için olan ağrı kesici-ateş düşürücü şurup) açıldıktan sonra ne kadar süre içinde tüketilmezse yenisi alınmalı?
2) bebeğim 5 buçuk aylık. 3 aylıkken 1 doz rota aşısı yaptırdım ama 2.ne maddi durumum yetmedi, 6 aylık olmadan da menenjite başlamak istedim o yüzden Menenjit alacağım. Sağlık ocağında yapıyorlar mı?