sevdaozkan daha lohusasiniz bence acele etmeyin kendinize biraz zaman tanıyın vucudum soyle boyle diye modunuzu dusurmemeye calisin.en onemlisi saglik.unutmayin bir bebek dunyaya getirdik kolay bir surecten gecmedik.bu surecte abur cubur ve karbonhidrati azaltirsaniz yavastan gider zaten fazlaliklar.ben 13.ayimda anca kendime gelip dikkat etmeye baslayabilmistim.kalori hesabi yapip protein agirlikli beslenmeye calisiyorum.