geçen hafta cumarteside aynı şey oldu. Hiçbir şey yemedi.memeyi zaten kısa emiyor 10 dk falan. şimdi o kadar bile tutmuyır ağzına alıyor iki çekiyor uyuyor ya da bırakıyor. biberonla süt sağıp veriyorum almıyor mama veriyorum almıyor. ne yapacağımı şaşırdım. kaşık biberonla veriyorum dışarı püskürtüyor. o kadar az beslendi ki bugün. ve sürekli uyuyor. geçen hafta cumarteside böyle oldu doktora gittik hiçbir şeyi yoktu. o kadar kan aldılar idrar tahlili yaptılar. şimdi tekrar götürmek istemiyorum daha ellerindekş kan alma yerleri kapanmadı. bide yüzünde egzama gibi isilik döktü alnı hep .ateşini ölçüyorum ateşi de yok.
çok üzülüyorum uyuyamıyorum başını bekliyorum.