milaber tam olarak aynı benim bebeğimle. 7,5 aylık 7200 gram, 70 cm.
Benim kızıma da fotoğraflarda kocaman gözüküyorsun minicikmişsin diyorlar ama sanki sevimli anlamında diyorlar gibi geliyo. Doktor kilosuna geri biraz dedi ama bende minyonum. O yüzden bana bağlıyor doktor. Boyları maşallah iyi bence. Persentilde boy 60, kilo 22 çıktı bizim.
Sizin bebeğinizin cinsiyeti ne ve doğum kilosu boyu nedir
Benim kızım 2850 gr, 46 cm doğdu