Selamlar. Oğlum 2 aylıkken yapılan verem aşısı 3 ay boyunca hiçbir belirti göstermedi. Ne şişlik ne kızarıklık hiçbir şey yoktu. Bugün üstünü değişirken kolunda şişlik farkettim. Baktım kızarmış ve şişmiş. 5 aylık oldu aşının üstünden de çok zaman geçti. kolunu görünce telaşlandım doktoruna götürdüm oda bir sürü tahlil ultrason vs istedi. Normal, olabilir falan demedi beni daha da telaşlandırdı. Verem aşısı 3 ay sonra şişen kızaran var mı varsa tecrübeleriniz nasıl yardımcı olursanız sevinirim.