moommyyyylik 12 kg doktor ne iyi ne kötü dedi polivite başlattı sizde durumlar nasıl kaç kilo bebeleriniz ve polivit kullananız var mı
Sksjsjjsks moommyyyylik yani bence kilosu gayet iyi benim kızım minyon zayıf biraz ama zayıf doğdu zaten 8.500 kg 😅 sağlıklı olması yeterli benim için kilo bir şekılde hallolur
Ccyyln moommyyyylik benim kız 3 yaşında ve 12 kilo. Doktorumuz normal diyor😂 Diğer kızım da 10 aylık ve 10 kilo ona da normal diyor 😂😂 anlamadım ben bu işi
Tbmstf 18 aylık bebeğin kilosu 12 ve doktor az bulup takviye veriyor. Başka bir doktora daha danışmanızı tavsiye ederim
yazbebisi moommyyyylik 11 kilo bisey kullanmıyorum bisey de önermediler. Kaldı ki onerseler bile almazdım çünkü çok şükür sağlığı yerinde ne yapcak 2 3 fazla kiloyu
Sukranazad moommyyyylik 18 aylık oğlum 10 kilo doktor normal diyor diş çıkartma dönemi devam ediyor ve aşiri hareketli sizinkide gayet normal bence
zeynep1624 10 Ayliken oglum 12.5 kilo idi 11 de 12.700 1 hafta sonra yasina girecek bence 13 13.5 olmustur 11 aylikken biy da 81 cm di