Tadımlarla başladık… 6. Ayımıza girdik doktorla beraber 5.5 aylıkken başladık meyvelerden başkama tatlı şeyleri herkes sever sebzelerle başla dedi doktorumuz. 8-10 sevxe olduktan tattıktan sonra çorbalara başlarsın dedi içine biraz pirinç koyarsın pütürlü olur dedi. 9 aya kadar böyle tadım karnı doydun diye değil. Geçende sağlık ocağındaki uzman dpktorda öyle söyledi instagram anneleri gibi pankektir atıştırmalıktır 9. Aydan sonra onlar dedi. Yoğurdu eksik etmiyorum irmik un kavurması vs yapıyorum çorbalr içiyoruz o şekilde