Mygirlmybaby yoğun bakımda yatmış orda büyük ihtimal kilo kaybı olmuştur. Bana doktor biz yoğun bakımdan sonraki muayenede doğum kilosuna gelmesini bekleriz demişti. Sizinki de gelmiş maaşallah. Bi çocuk doktoruna götürün yinede gerek görürse mama takviyesine başlar. Doktor başlarsa kullanırsınız hem eşinizin de içi rahat eder. Tabi gerek görmeyedebilir.