aleynaa34 annesininbebisi bizde biraz bi toparlayalim sonra denicem bende bı kaç kere olmazsa çok zorlamamayi düşünüyorum bende
majkoniyan aleynaa34 benim tek isteğim emerken uyuya kalmaması. Emsin güzelce aradan kısa süre sonra pşş pşş hareketimle kucakta uyusun yeterli. Deneme yollarındayım bakalım :) sizin işiniz de biraz zor gibi ama üstesinden gelinir 🌸
hilalsaree majkoniyan 4 aylık bebeğim atak döneminde sanırım ya da diş çıkarıyor ⅔ gündür paso memede uyumak istiyor sonrasında da ağzında sadece tutarak yatmak istiyor ve bu şekilde ilerliyoruz 😅
majkoniyan hilalsaree emzik kullanmıyor öyleyse ? Çünkü ben emzik veriyorum ağzına o esna da kandırıyorum 🥲