papatya0909 Benim oğlumda 5 ay önce yakalandı bu hastalığa 5 yaşında şuan.Genetik temiz,emar temiz eeg epilepsi.
Kaç ilaç kullandı değiştirdi hala hergun hergun nöbeti oluyor.Mesela bugün 3 kere oldu 😔
Dirençli epilepsiyş ilaca rağmen hep oluyor durdurulamadı henüz.Allah yardımcımız olsun.eskiden sırf uykuda oluyordu 2 aydında hep gündüzleri aktıfken oluyor.