Ben de aynı dertten muzdariptim doktor doktor gezdim en son artık kilosı da düşmeye başlayınca gastrotuss baby diye bir şurup verdiler mama ya da anne sütü vereceğim zaman biberona koyuyorum şırıngayla 2,5ml ya da emzireceksem üstüne şırıngayla veriyorum ve bi 20dk falan yatay pozisyonda tutup oyalamaya çalışıyorum anca bu iyi geldi