Hanımlar bir bakicimiz var haftada 3 gün geliyor isyerim 5 gün çağıracagi için 5 gün gelmesini çok istedik hatta yalvardık bile nerdeyse kabul etmedi farklı bahaneler sundu sonra ben baska birine bakicgmi söyledim bugün bir bayanla görüştüm sartlarimiz uydu. şuan haftada 2 gün evden calisiyorum ve Şubat ayinda da eski bakici gelsin haftada 3 ben evdeyken de yeni bakıcı gelsin çocuğa yumuşak bir geçiş dönemi olsun diyorum sizce ne yapmalıyım direkt değiştirmek zor olacaktı çocuğa daha da zor olacağından alıştıra alıştıra değiştirmeyi düşünüyorum.