Kızım 1.5 yaşında 15 gündür gece 12den sonra kalkıp sebepsizce ağlıyor hiç bişey istemiyor kesinlikle sakinleştiremiyoruz bizi falan itiyor ne yapsak olmadı ağlaması bitincede kalkıp oyun oynamak istiyor iki üç saat sonra uyuyor doktora götürdük hiç bi problem yok şükür ama insanın gücü üzülüyor internette araştırdım gece terörü diyor başına gelen var mı ne yapsak çözüm üretemedik 😓