Kızlar yarın şehir dışına misafirliğe gideceğiz 2.5-3 saatlik yol. Kahvaltı yapıp 12 gibi çıkacağız akşam yemeği de orada yenecek. Bebikom 9 aylık. Yolda ara öğün gibi atıştırmalık gibi ne hazırlayabilirim? Meyveli irmikli püre yapsam bozulur mu? Yoğurt bozulur gibi geliyor? Akşam için, sabah yemek yapıp kavonaza koysam sıcakken gittiğim yerde benmari usulü ısıtsam mı yoksa yemeği termosa mı koysam? Termosta da 6-7 saat sıcak duracağını sanmıyorum açıkçası. Off ne yiyecek ne evlatcım ya anne sütü alıyor ama sadece uyku öncesi ya da sonrası yatakta uzanarak emiyor yarın sürekli emmez beni