gg3848 Kızlar bebeğim 4 aylık oldu sezaryen oldum korseyi hep düzensiz taktım şimdi düzenli taksam işe yarar mı🙈
prensprenses2 gg3848 Benim ilk dogumum normaldi korse kullandim gayet iyiydi ikinci sezaryen di ama hic bir türlü korseyi takamadım cünkü dikişlerim cok agriyodu asla dokunamıyordum ve 15 gün iki büklüm yürüdüm korse yerine yumuşak bir tülbenti katlayıp ic camasırımin üzerine bagladım oda işimi gördu
slnpkmm Valla korse falan işe yaramıyor bacım ben doğumdan itibaren hemen taktım ve bir ay kullandım işkenceden başka bir şey değil. Korseyi yalnızca doğumdan hemen sonra ayağa kalmadan takmakta fayda olur ağrıyo hafifletiyor sıkılaştırdığını düşünmüyorum
gg3848 slnpkmm doktorumda öyle söyledi diye takmadım ama burada korsenin iyi geldiğini söyleyen çok oldu deneyeyim dedim de geç mi kaldım acaba😄
gg3848 prensprenses2 ya benim dikişim çok aşağıda acıtmıyordu ama ben çok sıkıntılıyım fenalık basıyordu şimdi kışın takmak daha kolay geldi ama geç mi kaldım acaba
slnpkmm gg3848 korse değil de termal tayt giymek lazım evde iş yaparken terleyip kiloyu atmak lazım korse toparlamıyor ki bir de can acıtıyor tüm gün çocukla ilgilenirken çok zor yani ben kendime boşuna işkence etmişim konforlu hava alan korse diye aldım sözde ama