AnnaGloria barbadas ı bilmiyorum ama 4 sene önce adım adım a üye olmuştum..üstelik telefonla ulaşıp 1 senelik üyelik sattılar 2-3 kutu geldi geri yok..bekledim aradım yakalamadım sonra öğrendim ki firma batmış🙄😳😑 buna rağmen paket satmaya devam etmişler hakkım helal mi bilemiyorum😮💨para yandı tabi ki..bir daha böyle bir şeye asla kalkışmadım..Siz de çok iyi araştırın uzun süreklii üyelik yapmayın derim..adım adım firması senelerin firmasıydı ona güvendim ama sonuç🤷🏻♀️