feyzanuur bizim dozlarda aynı canım. 2 çocuğumda nimenrix olduktan sonra hiç bi sıkıntı yaşamadılar, bexseronunda ilk 2 dozunda hafif ateş harici sıkıntımız olmadı ama son bexseroda oğlum 2 gün kızım 1 gün yürüyemedi 😒 resmen bacakları kımıldar kımıldamaz ağrıdan ağlamaya başlıyolardı.
Aşının içinde 2 uç çıkıyor canım biri kalın biri ince oğluma kalın yaptılar felaket 2 gün geçirdim çocuğum bi daha hiç yürüyemeyecek sandım, kızıma daha tecrübeli olduğum için ince uçla yapın dedim o daha kolay atlattı aklında bulunsun