Kızım 4 ysında 2 ay gittik kresi bıraktık küçük bi tramvası oldu korkuyo okul ortamlarından suan seneye anaokuluna gidecek bu sene oyun terapisiyle o korkusunu atması mı doğru olur yoksa zamana mı bırakmalıyım ya yine aynı olursa ya istemezse zorlarsa diye çok korkuyorum sizce napmalıyım nolur bana bi akıl verin