Bende 4 gündür şiddetli ağrı çekiyorum zonklama şeklinde ama böyle bir şey yaşamadım. Bende birde tansiyon var arada yükseliyor o çok korkuttu hemen nörolojiye gittim MR çekildi sonucu bugün çıktı ama Dr 15 gün sonraya anca randevu bulabildim. Anladığım kadarıyla sanırım sinüzit çok şükür diyorum resmen çok korktum çünkü. Ama ağrı hala devam parol işe yaramıyor. Yüzümde burnumda kulağımda doluluk hissi var. Başımı eğdiğim anda zonklama şeklinde ağrı oluyor yüzümde ve başımda. Ağrı şu an sağ kaşımda yanağıma doğru yayılıyor. Umarım ağrısı geçer çok fena çünkü.