Selam güzel anneler, kızım 21 aylık oldu, neler yapıyorsunuz, benim kızım henüz konuşamıyor söylediğimiz çoğu şeyi söyler ve tekrar eder işine gelirse, ekran açmıyorum ama bazen kriz anında mecbur kalıp açıyorum, havalar güzel olursa genel de parktayız, siz neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor günleriniz 😂🙏