majkoniyan herkes de mükemmel anne gerçekten, bi calpol yüzünden sizi hapse atmadıkları kalmış 😅 sakinleşip uyuyorsa zaten ağrısı vardır onu kestiği için uyuyordur. Yoksa calpolün uyku yapmak gibi bir etkisi yok. Şuan diş dönemindeyiz ve benim doktorum da nasıl huysuzlanıp ağladığını gördüğü için mutlaka calpol, tetagil ver çekinme dedi. Kulağını çekip saçlarını yoluyor çocuk tabiiki de vereceğim ağrı kesici. İnsanlara bakmayın, anneler bebeğinin ne yaşadığını o gün neden ağladığını hisseder. 5 aylık bebeğiniz şımarıklıktan ağlayacak değil ya, mutlaka bir sorunu vardır. Doktorunuzu dinleyin, forumdaki “doktorları” değil 🫢