ikibebelianneolucam Kızlar uygun olursa sevinirim bütcem yok fazla konya içi olursa daha iyi olur benim için kargo parası cıkmaz en azından Ve elinde kız bebek giysisi olan varmı yeni doğan için uyguna
lavinia00 Merhaba ben de var emzirme yastıgı. Kıyafetler de bi kısmını verdim ama elimde kalanları size yollayabilirim herhangi bir ücret istemiyorum kargoyu karşo ödemeli yaparım sadece 🌸