Kızlar selam. 7,5 aylık bir kızım var yüksek ateş,dolu öksürük,iştahsızlık,yorgunluk ile doktora götürdük gerekli testleri yaptılar ateşi için fitil yaptılar influenza negatif çıktığını ama pozitif olsa da gösteremeyebileceğini söyledi doktoru fitil vs ilaç verdiler ilaçlardan birisi “ENFLUVİR” kızım bundan bir iki damla bile alsa yoğun bir şekilde kusuyor ilacı hiç bir şekilde veremedik ateşi fitil verince düşüyor ardından 1 saat kadar sonra tekrar çıkıyor başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz