babyemy hayır avent değil, cihicconun var, görünce anlicaksin evet gerçekten bu çok farklıymış diceksin cam şişe uç kısmı yandan böyle, gördüğümde keşke arastrsaymsm bundan alsaymisim dedim resmen memeyle aynı, ben aventlerin bir çoğunu aldım, 2 aylıktk memeyi bıraktı, çok büyük etken oldu biberon, belki ilerde alır memeyi o yüzden diyorum, benim arkadsmn 3 aydan sonra memeyi aldı