Kızlar kampanya görünce dayanamayanlardanım 😂 Trendyolda 272 adet bezi 139 TL ye almanın gururunu yaşarken meğerse kulot bez almışım 😂 yorumlarda baktım sızdırıyor büyük geliyor olmuyor iade ettik falan demişler. Ben 3numara aldım bebeğim de şu an 50 günlük 5500 gr. Biraz büyük ama kulot bez olur mu bilmiyorum kullanan var mı ? Sleepy marka aldom