Çok zor gerçekten korkutmak gibi olmasın ama ne bi yemek yapabiliyorsun ne yemek yiyebiliyorsun ne temizlik anca geceleri çocukları uyutunca yapıyorsun yoksa hiç bişey yapamıyorsun gündüzleri zaten kısa uyuyorlar benimkiler çok zor ya gerçekten bazen kafayı yememe az kalıyor sonra diyorum sabret büyüyünce hepsi geçicek