Merhabalar kızlar benim 14 aylık bir bebegim var normalde biberonu verince yatagna koyuyorm kendi uyuyor ama bir kaç gündür gece uyanınca bende. Destek bekliyor biraz kalcasina piş piş yapınca dalıyor bugün de baya direndi uykuya baya ağladı yatack gibi değildi dizime aldım sakinleşti bu ara sizce neden böyle yapıyor sizin de başınıza geldi mi