nisaaa066 Tercrübeli anneler 2 aylık bebeğime bi çay kaşığı zeytinyağ verilir karnı cok ağrıdığını belli ediyor
oylesinebiri__ nisaaa066 direk verilir mi bilmiyorum ama biz içine zeytinyağı damlatiyoruz mamasina doktor demişti 3 aya kadar şimdi 4.5 aylık arada damlatıyorum probiyotik kullandığımız için kendi kendine yapıyor çoğu zaman
suslumelda Evet verilir. Bizim doktorumuz günde 1 tatlı kaşığı verebilirsin demişti. Prematüre bebeklere bile küvezde veriyoruz dedi ama hakiki zeytinyağı olacakmış. Ben de veriyorum hep karın ağrısını hafifletiyor daha rahat kaka yapıyor