Kızlar selamm.Bebeğim üç aylık oldu ve artık doğum kilolarımı vermek için spor ve diyete başlamıştım.Bebeğimi sadece emzirirerek besliyorum. Evde eliptik bisiklet bisikletim var onu yapıyordum. başladığımdan beri sütüm olduğu halde bebek memeye gelmek istemiyor geldiğinde ise tepisiyodu.neden olabileceğini doktoruma sordum ağır spor yapmanın nitrik aşıt salgılanması sonucu sütü acılattığını söyledi. Emzirirken yalnızca yürüyüş yapmamı önerdi yaşadığım yer yürüyüş için müsait değil. Başına bu durum gelen var mı gerçekten spor yapmak sütümü acılaştırıyor. bir an önce doğum kilolarımı vermek istiyorum ama bebegimi de emzirmek istiyorum arada derede kaldım