@Modies Modies#3329432 şuan 4aylığız bize 3.ayda kondu 1 aylık diyete devam ederken üst üste 4 gün kakada tekrar kan gördük ve doktor tahlili yineledi sonuç çıkmadan önce yumurta ve tavuğuda çıkarıcaz dedi sonuç çıktı dizanteri dedi ishal dışında bir belirtimiz de yok ama zaten bu çocuk hep ishaldi
ayrıca ilk teşhis konunca çocuk doktoru mama için rapor çıkarmıştı ama illa alın da demedi ben ayrıca bu süreçte alerji doktoruna götürdüm mamaya hiç gerek yok dedi şuan şaşkınlık içindeyim bu çocuk çok yavaş gelişiyor bana sütün kalitesinin düşeceğini falan söylemedi hiç
peki mamadan sonra daha olumlu yönde mi oldu kilo alımı
sadece kilo kısmına takıntılı değilim bu kısım farklı algılanmasın sadece süreç çok zor ayak uydurmaya çalışırken çocuğumun en azından kilo bakımından geriden gelmesibe daha çok üzülüyorum