Merhaba , bizim de yüksek çıkmıştı tekrar kan verdik ama sonuçlar çıkana kadar 7 gün ne yedim ye içtim bilmiyorum zor günlerdi . Velhasıl sonuçta güzel çıktı ilk topuk kanında yanlışlık olabiliyormuş sizin de inşallah sıkıntı çıkmaz Rabbim içinizi ferahlatsın