Kızlar bebeğim 14 buçuk aylık yaklaşık 1,5 aydır yürüyor ama fark ettim ki yürürken sürekli olmasada boynunı sol tarafa doğru büküyor kulağını omzuna dayıyor yani umarım anlatabilmişimdir en başlarda oyun yapıyordur felan diyordum ama şuan baya kafaya takmaya başladım neden yapıyor olabilir kulağımı acıyor acaba diyorum veya boynu doktora sormadım henüz sormadan önce size danışmak istedim