babybebito anladım canım bebeğinin durumuna göre tedaviye verdiği yanıta göre süre uzar veya kısalır 5-7-10 gün antibiyotik kullanma süreleri var aralarda tahlil yapılıyor enfeksiyonda bir düşme olmazsa yatışa devam ediliyor yani burda kimin kaç gün yattığı önemli değil bir an önce toparlanır inşallah allah hepimizin evladına sağlık sıhhat versin çok geçmiş olsun