Zeynebim01 arkadaşlar bebeğinde gögözyaşı kanali tıkanıklığı yaşayan oldu mu ne gibi tedavi uyguladınız? geçti mi? bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri var 6 ay dolduğunda geçmezse operasyon yapılacak. endişe ediyorum aynı durumda olan var mı acaba??
Deletedmom781 Zeynebim01 valla hersyi denedm olmadi anne sutunu kulak cubugna dokup masaj yapiyorm pinarina
Semrakrhn38 Zeynebim01 canim kizim 8 ay 5 gunluk ve hala gecmedi gitmedigim doktor kalmadi masaj diyor yapiyorum 1 i gecti digerinde az bise var kizim yaptirmiyor durmuyor zorlaniyorum yaparken temizligni kaynamis ılımış suyla pamukla yapiyorum birde sakin sutunu falan damlatma besler daha cok olur hem ovaliyorum hem basip cekiyorum hemde basip burna dogru cekiyorum bu 3unu ayni anda yapiyorum azalma var teki tamamen gecti
Sasah1441 Zeynebim01 yenidoğduğunda bebeğim de vardı sürekli çapaklanma da oluyordu pamukla hafif bastırıp masaj yap demişti Dr öylelikle geçti düzeldi. İnşallah sizinde düzelir biran önce 🙏
Ikrazumra19 Zeynebim01 gorumcemin kizininda gecmedi 1 yasinda operasyon yapildi ama 6 ay erken degilmi
Zeynebim01 Deletedmom781 kaç aylık bebeğin? anne sütünü göze kulağa dökmek çok zararlı diye okudum enfeksiyon daha çabuk ürüyormuş anne sütünde. masaj yapıyor musun peki
Semrakrhn38 Deletedmom781 hayir zararli anne sutu gozu besler ve gecmez kaynamis ilimis suyla pamukla temizligini yapin goz pinarini ovalayin ovalayip ovalayip cekin birde goz pinarina basin burna dogru cekin bu 3 nu yapiyorum tek gozu gecti diger gozunde azalma var kizim 8 aylik aylarca ugrastim bunlari deneyin bi
bianneeee Deletedmom781 anne sütünü yapma bence canım benim közümün gözü enfeksiyon olmuştı kaynanam tutturdu sütünü damlat YÖK dedim yapmıycam doktor antibiyotik damla verdi o süt göğüslerinin içindeyken steril dışarı çıktıktan sonra ne kadar dikkat etsen de mikrop kaptırabilirsin gözünü sütünle babaanne yöntemleri her zaman iyi değildir herkesi dinleme sakın
Deletedmom781 Zeynebim01 masaj yapiyorum evet , gecen burda okudm operasyon dahi gecrmis kadinin bebegi care bulamamis anne sutu iyi gelmis fazla kiside gornce dunden beri denemeye basladm yapck birsym kalmadi. 2 ayligiz suanda
Zeynebim01 Deletedmom781 bende ne yaptıysam geçmedi anne sütüyle de sildim kaç tane damla kullandım malesef geçmedi. zararlı diye görünce yapmayı bıraktım ne yapacaz bilmiyorum artık 🙄🙄
idil1990 Deletedmom781 anne sutu iyi gelmemistir gececegi vardir denk gelmistir enfeksiyon olur arkadaslar damlatmayin anne sutu mucizevi bisi ama goz icin degil icerisinde seker var emfeksoyon kaoabikir daha ciddi sorun teskil edebilir hergun ilik suyla temizleyio masaj yapin bu nile daha etkili her emdiginde parmaginiz giz pinarinda olsun oyle oyle acilcaktir bi cok cocukta oluyormus bu
Efemoloji Deletedmom781 netira diye bir göz damlası ile geçirdik bizde iki haftalıkken gittik bir haftada da iyileşmişti
Zeynebim01 Semrakrhn38 bende ılık suyla siliyorum dediginiz gibi masaj yapıyorum ovaliyorum basip cekiyorum masaj yaptıkça gözün içinden sarı akinti oluyor tıkalı yerden geliyor sanırım geçmez diye çok korkuyorum 6 ay dolunca operasyon gerekir dedi doktor. yaptırmak istemiyorum daha çok küçük inşallah kendiliğinden geçer
Zeynebim01 Sasah1441 inşallah canım bizimde doğduğundan beri var sürekli capaklaniyor silmekten tahriş olmuştu bi ara.
Zeynebim01 Ikrazumra19 bence de çok erken. 9 aya kadar bekleyin diyorlar dedim olmaz 6 ay bitince hemen yapılması lazım ne kadar geç kalırsak ordaki tıkanıklık sertleşir açılması zor olur hatta tek operasyonla geçmeyebilir dedi.
Saripapatyamm Bende bu konuyla ilgili başlık açıp sormuştum oğlum 7,5 aylık yapmakta zorlanıyrm yaptırtmıyor ve hala geçmedi iki gözüde sürekli çapaklanıyor iltihaplanıyor
Zeynebim01 Saripapatyamm bizimde iltihaplanıyor masaj yaparken içinden akıyor resmen. ben emzirirken yapıyorum başka türlü yaptırmıyor çünkü. çayla silmek te iyi geliyormuş iltihabı kurutuyormus doktor soyledi
Semrakrhn38 Saripapatyamm benim kizimda 8 aylik cok zor oluyor yaptirmiyor bende gece uykusuna gecmeden sersemliyor uykusu geliyot ozman fazla bi sekilde yapiyorum yada mamasini icerken
Semrakrhn38 Zeynebim01 hahh tamam iste o gelecek geldikce yapacaksin elini temizle yap hayir sakin 6 ay dediklerine bakma 1 yasa kadar bekleniyor 1 yasa kadar gecmezse operasyon doktorum dedi aglata aglata yapacksin tel sokulmasini istemiyosan dedi esim kafasini tutuyor nasi kivraniyor yavrum ama onun iyiligi icin bn surekli yaptim surekli 1 i gecti hic gelmiyor digeride gunde 2 3 defa geliyor ama yaptikca sulanacak ozman daha cok yap
Melike_elanur Zeynebim01 benim kızımda da vardı canım masaj yapıyorduk günde 3 4 kez 20 kez falan sonra geçti çok şükür çok capaklaniyodu
Zeynebim01 Melike_elanur bizimde çok capaklaniyor bi ara gözünü hiç açamıyordu yapışıyordu resmen. damla iyi geliyor azalıyor ama tamamen bitmiyor
Sasah1441 Zeynebim01 canım kuru pamuğu parmagınla hafif hafif bastır oval oval döndür yerinden kaldırmadan belki sizede faydası olur 🤲
Zeynebim01 Semrakrhn38 bizim sadece bir gözünde var ellerimi de yıkayıp yapıyorum ama öyle akınca acaba mikrop mu kaptı diye korkmuştum icim rahatladı şuan. yapmadigimizda orda o iltihap ne kadar rahatsız ediyormuş demek kuzum yaa. ben masaja devam edim inşallah geçer bizim de 🤲 6 ay diyince kısa süre kaldi geçmedi diye korkuyordum başka doktorlara götürürüm olmazsa
Saripapatyamm Zeynebim01 çayla nasıl siliysnz direkt soğuyan çayı pamukl döküp gözünü temizleme şeklinde değil mi
Semrakrhn38 Zeynebim01 aynen goturun kontrolunu yaptirin ama korkmayin doktorum bana masaj yaptikca sulanacak gelecek yesil yesil demisdi sulaninca korkma dedi yap ustune dedi
Sasah1441 Zeynebim01 inşallah düzelir canım da operasyona gerek kalmaz. Sizden de Allah razı olsun ne demek 🤗