destinyisall Gece en az saat başı uyanıyor ve kıyamet koparır gibi ağlıyor, normaldede gece uykumuz iyi değildi ama böyle ağlamaları yoktu. Ne yapabilirim
Gizmokzilla destinyisall 8.ay atağında uyku gerilemesi var belki bebeğiniz o atak dönemine erken girmiş olabilir 💐
nrfdn destinyisall Ben de yaşadım yeni yeni geçiyor sayılır 9 aylık oldu. Sanki hiç susmicak gibi geliyordu bütün ışıkları açıp oyunlarla sakinleştirip geri uyutuyodum. Dişten yapmış patlattı sonunda. Belki diş olabilir sizinde.
destinyisall Gizmokzilla öyle mi biz daha 7. Ayın başındayız ama 🥲 herkeste farklı mı oluyor ne kadar sürüyor biliyor musunuz
destinyisall nrfdn daha yeni doktora gittik diş belirtisi yok sanırım geç çıkartıcak dedi. Sizin geçmesine sevindim
burakcin destinyisall biz de 7 aylığız ve uykuyu unuttum artık. Akşam 8.30-9 gibi uyuyor ama kaç kete uyandığını sayamıyorum hatta uyuyor mu onu da bilmiyorum ve sabah en geç 5.30 da ayakta. 3 gündür çok huysuz hatta ilk defa bu kadar huysuz olduğunu gördük. Her şeye ağlıyor ve asla kucağımdan inmiyor. Salyası falan çok arttı eli ağzından hiç çıkmıyor ve hırsla kemiriyor resmen. Dün doktor sizin alt 4 diş beraber gelecek gibi duruyor dedi
nrfdn burakcin Bizim de üst 4 diş aynı anda geldi ölüyorum sandım. Yıkılmadım ama ayakta da değilim. 😭
babyboy_35 destinyisall 8. Ay atağını 7. Ayda yaşadım ek gıda reddi uyku reddi sabahtan akşama 0 uyku yaptığını biliyorum yemin ederim bayılacaktım artık tam 1 ay sürdü şimdi 10 aylık her ay zaten bir atak var ama en zorlandığım beni maf eden 8. Ay atağıydı Allah yardımcınız olsun
destinyisall babyboy_35 gerçekten mi bende öyleyim o kadar yorgunum ki umarım bizim sizin gibi uzun sürmez
babyboy_35 destinyisall inşallah sürmesin ağlıyordum sürekli gerçekten çok iyi anlıyorum sizi umarım hemen geçip gider
nrfdn destinyisall 7 ay 20 günlükken başladı atesiydi iştahsızlıktı uyku ağlamalariydi. Şuan 9. Aya bugün girdik dişler patladı ama mızmızlık iştahsızlık tam gaz devam. Bı tek gece uykuları düzeldi sayılır.