1 ay erken doğurdum. 8 ay tam olmamıştı. Hamile yastığı almıştık. Kocaman bir şey ben minyon göbek yerleştirmek felan derken bnım göbek altına bir ağrı girdi. Hem güldüm hem ağladım. Biz yastığa bağladık bacak aç kapa derken oldu diye düşündüm. Sonra 2 kez yine yastık denemesinde daha yaşadım. Ağrılar 5 dk sürdü. Bana bir ıkınma geldi ki istemsizce. Hem ağrı hem ıkınma. Büyük tuvaletimi yapar gibi. O an etrafta aile büyüğü yok ki soralım.
Aradan 1 hafta sonra mideme bir ağrı girdi gün boyu yerimde duramadım hastaneye gittik. Sancı var dediler. 1 ay hastanede yattım ve ben o 1 ay o sancıyı hissetmedim. Sonunda sezeryan oldum. Acaba o doğum sancımıydı ki. Tam özel bölgenin hafif üstü. Sancı diyinde aaa benimde sancım oldu deyim. Etrafta herkes sancı çok kötü diyor sancı şöyle Böyle diyor. O ağrı beni güldürmüştü mutluluk vermişti. Hatta eşimle lan bu nasıl ağrı canım çıkacak diye sinirlenirim bozulup güldüğüm bile oldu.