Valla inanırım ben bi kere bezi taktım çocuğun totoda elime bişey geliyo açıyorum bişey yok geri giydiriyorum gene geliyo en son bezi değişim dedim o beze bakıyorum hala var dayanamadım parçaladım kocaman yuvarlak kalıp gibi bişey bezin içinde kalmış hayır fark etmesem çocuk oturup kalkacak iyice tahriş edebilirdi ağrıtırdı yani