Aisemeva Bacılar elazığda görevliyiz 6 yilimiz tercihler geldi hangi illeri tercih edelim yada hangi iller daha mantıklı
Sblsrgnsn Aisemeva valla bizim daha 1 senemiz var seneye bitiyo görevimiz biz istanbul haric heryeri tercih etmeyi planliyoruz😃 hem calisma sartlari cok kotu hemde cok pahalı istanbul yani karsr sizin tabikide ama hem maddiyat hem calisma sartlsri acisindan buyuksehirleri pek tercih etmeyin bence
Elif112 Aisemeva gerçi biz daha doğuya gitmedik ama istanbuldayiz, burdan gidip dogumuzu yapsak İstanbul dışında yerlere gideriz, Bursa, Çanakkale, Sakarya, Tekirdağ, Afyon olabilir bu tarz yazarız sanırım planlar değişir her zaman daha doğuya gidemedik 😁
Maviii48 Aisemeva valla şu an mardindeyiz kendi memleketim muğlayı ve civar illeri yazmayı düşünüyoruz bakalım hayırlısı :)
Nebicimanne Sblsrgnsn istanbul aaa gelin gelin cok guzel 😂😂 5 yildir burdayiz iflahimiz sokuldu bisey oldu yani 😂 istanbul asla Yazmayin gitmek istiyoruz gondermiyorlarda 😢😢😢
Aisemeva Nebicimanne istanbul kartaldan geldik zaten buraya...bize de bomba deprem mahvetti burası psikolojimiz yerle bir
Sblsrgnsn Nebicimanne gecen sene bi arkadasimizin tercih disi istanbul cikti ilk defa istanbul yazipta cikamyani duydum valla arkadasmz istanbulda calisiyo calisma saatleri cok berbat tabi birimine gore degisir
Nebicimanne Aisemeva saka yapmistim 🙄 istanbul gezilmelik yer yasanacak yer degil yaka silktim artik kac senedir , deprem heryerde malesef
Kybele Yalova’ya geçen sene geldik biz de, harika bir yer allahım cennete düştüm sanki 😂 İstanbul, Kocaeli, Bursa çevre iller, tüm gelişmiş illerin göbeğindeyiz, en çok bu yönünü seviyorum
Nebicimanne Sblsrgnsn yalniz biz 5 senedir istanbuldayiz zaten sarka gitmek istiyoruz ama gondermiyorlar , 4 sene cevik kuvvet 1 sene asayis neresi olursa yogun cunku insan cok is cok polis az 🤷♀️
Aisemeva Ikrazumra19 tercih grubuna hep güzel illeri koymuslar biz de antalya yerine aydın i yapariz diye düşünüyoruz
Ikrazumra19 Aisemeva aydini bilmiyorum canim ama orasida guzeldir heralde😊 antalya alanya filan gzel ama
Seda42 Nebicimanne merhaba eşiniz tomaciydi daha önce konuşmuştuk bu yılda sarka isteyecek misiniz? gonderirlerse tabi 😀
Sblsrgnsn Nebicimanne aaa tamam bende istanbul istedinizde gondermediler sandim ondan sasirdim yanlis anlamisim allah yardimciniz olsun
Nebicimanne Seda42 tomaci degildi yanlis hatirliyorsunuz ozel timdeydi , bu yilda isticez artik asayiste komiserle konusacak bakalim sube ipka vermezse sicili coktan geldi
Seda42 Nebicimanne aa evet olabilir burada o kadar polis eşi var ki hayırlısı olsun inslh İstanbul un böyle bir sorunu var bizde kaç yıldır gidemiyoruz