Kızlar şimdi elimde arçelik ocaklı fırınım var yeni eve taşındım oraya ankastre almak istiyorum. Ocağımı koyacak yerim yok çünkü. Mağazalarda eskiyi getirip yeni al gibi kampanya var mı? Fırınım kaldı elimde ya 2. El satıcam yada böyle bir kampanya varsa değerlendirmek istiyorum