lakedu bende kanda pıhtılaşmaya neden olan factor V Leiden mutasyonu denen bir durum var, gebelikte de pıhtılaşma ihtimali artıyormuş. bu yüzden gebeliğim riskli dendi ve gebelik boyunca kan sulandırıcı iğne kullandım hematolojide takipli olarak. Doğumdan sonra da 6 hafta daha kullandım. En son doğumdan 6 hafta sonra kontrole gittim, pıhtılaşma riski devam ediyor mu diye, tahliller yapıldı, çok şükür risk çok azaldığı için iğneyi kestik. Annenizin rahatsızlığı nedir?