Kızım 4 aylık ayına göre kilo alımı çok yavaş. Normal mamaları içiyor ama bir süre sonra kusuyor. Doktor özel alerji maması verdi aptamili ağzına bile sürmedi şimdi evolveyi deniyoruz fakat bu da aynı. Ağzına aldığı gibi yüzünü ekşitiyor içmiyor nasıl verebilirim mamayı bir doktor vanilya şurubu ile verilebileceğini söylemiş ama içim pek el vermedi aynı durumu yaşayan oldu mu neler yaptınız?