ranarumeysa İyi günler kızlar kızımın kaşları bitişik oksıjenli suyu ortasına sürsem en azından tüyler sarı olsa çok belli olmaz diye düşünüyorum ne dersiniz
megazekaa ranarumeysa çocuğun kaşına dokunmayın bence hem yeni hassastır canı yanabilir, ortaokula vs gelince arkadaşları arasında zorbalanmasın diye bir çaresi bulunur belki ama daha küçükse bırakın olduğu gibi kalsın